Publicité
La Route du Crabe
27 avril 2012

> İki bin yedi yılında İstanbul'a geldim,

> İki bin yedi yılında İstanbul'a geldim, benim için, gerçek bir rüyaydı. Öğrencilik yıllarımda bu şehir adını sık sık kitaplarda gördüm. Bu ilk seyahatimde ülkenize aşık oldum. Böylece benim aşk hikayem başlamış oldu. O sıralar Lyon'da çalışıyordum. Neden bilmiyorum ama arkadaşlarım arasında lakabım Türk'tü. Bu nedenle, Nildem'le tanıştığımda kendimi onun kadar. Ancak kültürünüz ve tarihiniz konusunda çok fazla şe biliyordum. Dahası henüz ilk kez böylesine güzel bir Anadolu'lu gülümsemesi, gözleri ve karakteriyle karşılaşıyordum. Ve ülkenizden sonra kızınıza aşık oldum.

Ve bugün, sizi tanımış olmaktan ve burada bulunmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Evime döndüğümde aileme ve arkadaşlarıma sizlerden barsetmekten çok keyif alıyorum. Ülkenizi, kültürünüzü, şehirlerinizi ve kızınızı, çok seviyorum. Ve bence böylesine güzel ülkelerde böyle güzel insanlar yaşar. Bugün Nildem'le evlenmekten ve ailenizin bir ferdi olmaktan çok gurur duyuyorum. Ben de sizinle kendi kültürümü peylaşmak istiyor ve bu iki kültünün nasıl birlikte uyum içinde yaşayabileceğini konitlamak istiyorum.

Bizi evinizde böyle misafirperverce ağırladığınız, ve bu anı yaşattığınız için tekrar tekrar çok teşekkürler. Böyle güzel aksamları Fransa'da ve burada tekrarlamak dileğiyle. <

Publicité
Commentaires
Publicité